Er waren eens twee telefoons

1 augustus 2017 - Kabale, Oeganda

we zitten nu in het zuiden van Uganda, wat een prachtig land is dit en alles gaat goed. We hebben nu twee keer twee nachten dezelfde locatie gehad en dat is wel fijn, even lekker de handwas doen en een dagje niks, tenminste ik. René gaat rustig nog met de mensen die een toertje willen doen op pad, goede gids! René had twee telefoontjes, gewoon zijn iPhone en nog een waar we een Keniaans nummer op hebben gezet. Lekker handig, het was alleen van korte duur. Omdat we soms ook of Road moeten rijden en dat eeecccht schudt en hobbelt, zelfs in de auto loop je blauwe plekken op, is zijn Hollandse iPhone uit de tanktops getrild. Dat had hij nog wel overleefd maar als er dan een tegemoetkomende truck met 8 wielen overheen rijdt, dan blijft er niet zoveel van over, totaal aan gort! Nou ja, er zijn ergere dingen. Gisteren zijn twee van de groep naar de gorilla's geweest en dat was fantastisch. Wij zijn niet meegeweest een permit kostte 600 euro, dan kijk ik de foto's wel. Verder is het gezellig en gaat alles goed, de groep is leuk. Ik blijf me alleen verbazen over de prijzen, je hebt hier een diner met voorgerecht voor nog geen drie euro, blijf toch een Hollander he haha. Morgen gaan we naar de Nijl, daar blijven we ook twee nachten en dan op naar de Serengeti achter de leeuwen aan, daar kijk ik naar uit, trouwens, de eerste olifant heb ik al gezien op nog geen 10 meter afstand, groot hoor!!!

1. Rien Stegman:
    1 augustus 2017
    Klinkt allemaal heel goed, Anita! Ook fijn om de foto's te zien. Was is lang geleden dat we elkaar in het 'echte' hebben gezien en gesproken. Geniet daar en blijf schrijven. Gebruik je ook nog je normaal mail? Liefs, besos y un fuerte abrazo!! ¡Viva!