Sprookjesland Uganda

27 juli 2017

afgelopen maandag vertrokken richting Uganda, overnacht in een honderd jaar oude golf club. Je mocht je hoed, geweer en mobiele telefoon niet meenemen. Hoed en mobiel was geen probleem, maar waar laat ik mijn pistool! Echte old Englisch golf club, zeer mooi. De volgende dag korte toer van 130 km door het meest mooie lieflijke landschap wat je je maar kunt voorstellen! We moesten een rondje om de berg, maaaaaar, het had die nacht gegoten! En de weg was alleen maar klei, je raadt het al, dat wordt glibberige modder, geen doorkomen aan. Er kwam ons een camper tegemoet die er twee dagen over gedaan had, nou dat geeft de burger moed. Wat een dag! Iedereen ging onderuit, de auto zat vast, wachten opdat een auto voor ons uitgegraven werd, een vrouw uit de groep werd door alle kinderen uit het dorp door de modder geholpen, de meisjes in schoolkleding hielpen ook dapper mee. Na 10 uur en 23 glibber/valpartijen kwamen we aan bij onze Lodes met zicht op de sippe falls, dat maakte alles weer goed. Het was een hele ervaring maar wel een mooie! Nu lekker ontbijten en dan hup de auto weer in op naar de volgende locatie. Gaan we aapjes kijken, naar de chimpansees, wordt vast fantastisch!

1. Anita:
    27 juli 2017
    Lieve Sjon, leuk om de verhalen te lezen. Het is een fantastische ervaring! Geniet met volle teugen en een kus voor jullie beiden.
  2. Tino:
    27 juli 2017
    Niet gelieke begunnen te piep'n , een beetie modder mut kunn'n. Vulle wille saam !!!
  3. Lammie Ubels-Breeuwsma:
    28 juli 2017
    Wauw wat een mooie plek als rustplaats. Jaloersmakend.