Fotoshoot en lange reis naar Naivasha

20 juli 2017 - Mombasa, Kenia

We hebben een Nederlandse buurman met een prachtig huis, zo mooi dat daar afgelopen maandag een Belgisch team kwam om een fotoshoot voor een kledingmerk te maken, nou daar moesten wij, Alice, de kok, Matara, de housekeeper en ik natuurlijk wel even een kijkje nemen! Het werd nog mooier want we mochten ook alle kleding passen en onze eigen fotoshoot doen. René en de buurman vonden dat zo leuk dat ze de jurken voor ons gekocht hebben. Het was een gezellige avond en om 1.30 uur lagen we op bed, maaaaar we moesten om 3.00 vertrekken voor de lange trip naar Naivasha! Geen gemekker en gezeur, hup het bed uit en in onze bus.De motoren gingen mee in een truck dus de  Nu wil het dat de weg van Mombasa naar Nairobi eeeerrrreg slecht en vreselijk druk en gevaarlijk is. Eerst maar eens proberen te slapen in de bus,dat heb ik geweten! De weg was zo slecht door alle gaten en hobbels dat ik wakker een aan migraine grenzende hoofdpijn. Tja, niets aan te geen, ik moest toch verder mee. Heb tijdens de stops elke boababboom van vocht voorzien geloof ik. Gelukkig knapte ik op want de rit was lang. We zijn geloof ik wel 1000 trucks tegengekomen en die rijden als gekken, remmen ho maar! Ook steekt er van alles de straat over, geiten, koeien, ezels, bijzondere ervaring deze beruchte weg. Maar goed, na 14 uur en maar 1 geit geraakt te hebben kwamen we aan in Naivasha. Vannacht komen de eerste mensen van de groep aan dus die gaan we vannacht om 3.00 uur verwelkomen, morgennacht komen de andere 4 en dan gaan we gezamenlijk op pad. René heeft alles onder controle en alles is geregeld. We hebben er zin in. Op naar de wilde dieren!

1. Pa en ma Akkerman:
    Lieve kinderen,
    Een heel verhaal. Maar daar worden wij niet zo blij van.
    Pas wel goed op want als ik dat zo lees ligt het gevaar zo maar op de loer.
    Groeten.
  2. Anouk:
    20 juli 2017
    Mooierd, die jurk staat je prachtig! Veel plezier. Dikke kus.
  3. Tino:
    20 juli 2017
    Hahaha, maar 1 geit geraakt , veel plezier , oja een mooi jurkje . leuke blondines naast jou.
  4. Lammie Ubels-Breeuwsma:
    22 juli 2017
    ontuur al. Wauw, ziet er inderdaad heel mooi uit. Lekker avontuur al. Als ik het zo lees, wordt het de komende nacht ook niet veel slapen. Hoop dat jullie nog wat bij kunnen slapen voor de reis begint,
  5. Annemieke:
    26 juli 2017
    Ha Anita, ik lees je verhaal nu pas. Wat leuk om te lezen! Mooie jurk hoor! Heel veel plezier en pas goed op jezelf! Liefs