Even pauze

10 mei 2020 - Gulpen, Nederland

Heb al een tijd lang niets geschreven, was ook geen aanleiding toe. Het reizen staat even op een laag pitje, de enige reis voor mij is van Camerig naar Valkenburg waar ik werk, maar ook dat is in het seizoen een onderneming, fietsers, motorrijders, tractors etc. Zoals menigeen weet wonen we nu in zuid Limburg. Hebben het hier ontzettend naar ons zin. Naast ons werk is Rene druk in de moestuin en met alles wat erbij komt kijken op de camping, dit naast zijn werk. Werk nu in een verpleegtehuis PG en doe een driejarige opleiding, tja, een mens is nooit te oud om te leren! Maar moet toch mogelijk zijn om tussen de bedrijven door een beetje te kunnen reizen, Gambia? Denk het wel, daar heb ik toch wel mijn hart aan verpand. Even afwachten wat het Coronavirus gaat doen maar zodra het kan pak ik het koffertje weer en dan gaan we! Zal wat foto’s van onze “vakantiestek” hier meesturen. Mhhhh moet nog wel oppas regelen voor de poesjes en de konijnen, komt goed!

1. Rien Stegman:
    10 mei 2020
    Dat is prachtig, Anita. En wat leuk om je weer eens te zien (al is het op de foto). Take care!
  2. Jopie Mertens Martens:
    11 mei 2020
    Nou hier ben je toch echt op vakantie !!!Rust ruimte leuke buren die af en toe vragen op de konijnen te letten en de tuin maar de buren rechts hebben geen plannen voorlopig om weg te gaan .Groetjes
  3. Anita:
    11 mei 2020
    Deze buurvrouw heeft ook geen plannen😁moet werken en naar school de komende drie jaar, alleen in de 14 dagen vakantie die ik heb wil ik wel eventjes weg, dat is pas in november😁😁😁😁. Het lange reizen is verleden tijd, heb ik geen zin meer in, woon hier veeeeeeeel te mooi!🥰en leuke buren heb ik zeker!
  4. Gerritje😉:
    12 mei 2020
    Jullie wonen er zeker prachtig. En vervelen hoeven jullie je ook niet.
    Maar er even tussenuit is natuurlijk ook wel fijn. En zeker naar Gambia.
    Voor nu > blijf gezond.
    Liefs Gerritje 💋