Plannen maken en opgelicht?!

3 februari 2016 - Bakau, Gambia

Vanmorgen afgesproken met Abdou en Farms. Farms had ik al gezien maar Abdou nog niet. Ik had niet verteld dat ik kwam dus de verrassing was groot. Morgen ga ik naar school en begin direct met werken. Kan allemaal hier. Ik ga naar de nursery school. Allemaal kleintjes. Lijkt me geweldig! Heb ondertussen mijn Engelse alfabet fonetisch opgefrist, struikel altijd bij de H,i,J , dat was vroeger al zo en daar blijf ik autistisch aan vasthouden. Hoofd,schouder, knie en teen zit er wel goed in.Vrijdag naar het ziekenhuis om alle spullen te brengen en dan kan ik afspraken maken over de dagen dat ik daar kom werken. Vorig jaar had ik alles tevoren geregeld, nu niet, dus alles gaat op de Gambiaanse manier wat betekent dat ik morgen start en dus vandaag nog vrij ben, elk nadeel heb zijn voordeel (ik houd niet van voetbal!) vrij, dus maar aan de wandel, ben het senegambia hotel ingeslopen, daar logeer ik niet maar zonnebril op en stoer kiekn en je mag door. Ze hebben daar een mooi terras aan zee dus daar moest ik heen. Zon, zee........ Wijntje. Moest ik 200 dalesi voor geven!!!!! Dat is vandaag, want de koers wisselt per dag, 4,40 euro!!!, heb direct gezegd dat dat veel te duur is, dat het in Holland goedkoper is. Bij  mijn stamkroegje , lhe livingroom van Anja betaal ik minder en is de wijn ook nog lekkerder!  Ik blijf een Hollander :))  ga nog even aan de wandel op het strand en morgen, zingen, springen, dansen en snotneusjes vegen! Zin in!!!

1. Anouk:
    3 februari 2016
    Geniet ervan mam, proost!
  2. Rien Stegman:
    3 februari 2016
    Prima balans tussen inspanning en ontspanning, Aminata!
  3. Anja:
    3 februari 2016
    hahaha, afzetters! Heb je ook al geoefend op "if you're happy and you know it clap your hands?? ;-)
  4. Jopie Mertens Martens:
    3 februari 2016
    Als je de hele zomer in Vijlen vaals bent ben je in citaslow dus dat slow moet je toch kunnen.groetjes Jopie
  5. Wilma:
    He knabbel,
    Wat was het gezellig laatst en nu ben je daar alweer. Fijn dat je goed aangekomen bent. Heerlijk zo'n eerste dag beetje lummelen, maar jou kennende kun je niet wachten om aan de slag te gaan. Geniet meis. Dikke knuf Babbel