Dejavu

2 februari 2016 - Bakau, Gambia

Ik ben op de plek van bestemming. Lange vlucht maar dan heb je ook wat! Grappig dat iedereen mij herkent en mijn naam roept en dat ik dan soms moet denken, oh jee, waar ken ik hem/haar van? Ze hebben me een mooie ruime kamer gegeven met een prachtige indeling! Alles staat langs de muur, bankstel, dan stoel, kastje, stoel etc. Ik hoef hier ook niet moe te worden want ik kan zittend vanaf het toilet douchen! Vanmorgen niet helemaal gelukt want er was geen water, morgen beter! Verder kan ik hier op de automatische piloot, alles is hetzelfde en weer zo herkenbaar. Vanmiddag even met Abdou om tafel om te kijken waar ik detetacheerd kan worden. Zeker ziekenhuis, moet ik wel naartoe want Hollanders die ik vorig jaar heb leren kennen zijn er nu ook en hebben 30 kilo aan materiaal meegenomen, ze heeft haar moeder het hele jaar achter de naaimachine gezet! Babydekentjes, rompertjes, kleertjes, schoentjes zelfs neusspray voor kinderen heeft ze mee. Ikzelf heb ook een deel van mijn koffer afgestaan aan spullen dus we komen niet met lege handen aan! Als je dat hoort wat mensen allemaal doen en meenemen dan is de wereld en mensheid zo slecht nog niet! Wat een overdenking zo vroeg op de morgen!!

1. Pa en ma Akkerman:
    Lieve meid
    Fijn dat je zo enthousiast bent. Pas verder goed pp jezelf en volg je hart.
    Pa en ma
  2. Harjet Heres:
    2 februari 2016
    Fijn te horen dat je weer in een spreekwoordelijk warm bad bent gekomen.
    Succes en have fun. Doe Abdou de groeten van ons.
  3. Lammie:
    2 februari 2016
    Zat net gisteren te bedenken wanneer je heen zou gaan. Maar je bent er al. Super. Vergeet niet om ook heel erg te genieten he. Gr. Lammie
  4. Jopie Mertens Martens:
    2 februari 2016
    Hallo Anita wiet niet dat je weg was ?heel veel fijne dagen en wij krijgen Vrijdag je dochter dan hoor ik wat meer .Een hele fijne tijd en groetjes van giel met nieuwe heup gaat goed en tot lezens verheug mij op je verhaal daaaaaaaag groetjes van Jopie.
  5. Hans:
    2 februari 2016
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen. Groetjes van ons.
  6. Gerritje😉:
    2 februari 2016
    Ha Anita, wat stoer om nog een keer te gaan. Veel geluk, er zal weer genoeg op je pad komen. Geniet er ook maar weer van.
  7. Ingrid:
    Heeeee toezebol
    Fijn dat je goed bent aangekomen. Ben je ook weer helemaal de oude?
    Ben benieuwd voor hoe lang je wordt gestrikt in het ziekenhuis. Wel tof dat de Hollanders zoveel spulletjes hebben meegenomen.
    Veel plezier en een heerlijke douche toegewenst.

Dikke knuffel van mij en mijn ega.xxx
    Ingrid
  8. Onno bruinsma:
    3 februari 2016
    Een goed begin is het ........
    Veel plezier.
    Gr. Onno
  9. Jack van den Berg:
    3 februari 2016
    Anita, je blijft een kanjer! Veel succes met alles wat je daar doet en nog gaat doen.
  10. Rien Stegman:
    Heel fijn, Anita. Succes daar en houd het heel. Liefs, Rien
  11. Alita:
    Heej daar,
    Fijn dat je veilig bent aangekomen. Ik ga je verhalen weer met plezier volgen.
    Veel plezier daar en geniet ervan hè

X Alita