Mannen en een wit voetje

25 februari 2015 - Bakau, Gambia

Ben nog steeds is Gambia dus ik schrijf gewoon door! Maandagavond de mannen van het vliegvled gehaald nadat Abdou en ik samen gegeten hadden. Op weg naar het vliegveld vond hij het nog nodig om samen een biertje te drinken bij een local, dus van de route af en derde zandweg rechts was een local tentje. Biertje gedronken maar zij gingen net aan het diner. De eigenaar schoof bij ons aan en ik vroeg wat hij at........ Koeievoeten. Dacht, dit versta ik niet goed maar na nog een keer vragen bleek het echt koeienvoeten te zijn, toen ik in zijn bord keek zag ik het ook wel. Nou je snapt het al dat moest ik volgens hem ook proberen! Ohhh help, lust thuis nog geen karbonade met een vetrandje! Kreeg een lepel maar zei: dat is teveel, ik heb net gegeten, en dat was ook zo! Iets minder graag! Nou beetje minder en toen....... Niet kauwen, proberen te slikken, maar gossie ik kreeg het niet weg. Kon toch ook niet gaan zitten kokhalzen aan tafel dus... Probeer een grote meid te zijn en opeten! Het is me gelukt, ach, vroeger had mijn vader ook zwienehakken in de erwtensoep.... Daarna moest Abdou nog even honden voeren bij een vriend van hem. Ook koeievoeten?... Op naar de luchthaven, ik wist dat ze te laat binnenkwamen, maar toen het werd omgeroepen duurde dat half uur wel heel lang! Zo mooi om Rene en Thijs te zien! Dinsdag rustige dag gehad vandaag op pad en dat vond ik ook wel leuk want ik heb alleen maar ziekenhuis en hotel gezien. Morgen afscheid nemen van het ziekenhuis, heb alvast maar zakdoekjes voor mezelf gekocht!

Meld me deze week wel weer, ennnnn de mannen zijn al mooi verkleurd!,,

1. Jopie Mertens Martens:
    25 februari 2015
    GIEL IS NOG GEK OP DE VARKENSPOOTJES IN DE ERWTENSOEP
    maar dat doen we niet meer wel met lekker spek !maar ik heb een verkeerde dokter spek dus voor Giel .Moeten we erwtensoep voor je bewaren? en niet te veel zandweggetjes want denk aan het liedje een karretje op de zandweg reed enz groetjes Jopie en ook van Giel.
  2. Wilma:
    26 februari 2015
    Jakkes! Stoer dat je het gegeten hebt. Fijn dat Rene en Thijs er zijn. Succes met de zakdoekjes, genoeg gewerkt, nu lekker een week genieten van alles en iedereen om je heen. X
  3. Lolita:
    26 februari 2015
    Ik hoor dat het tijd wordt dat je eens een goeie maaltijd nodig hebt....laat Henry nu een nieuwe baan hebben voor 38 uur in een nieuw te openen restaurant de muzikant in hoogeveen....liefs de Polletjes
  4. Ingrid:
    26 februari 2015
    Ik ben trots op je. Ik moet er zelf niet aan denken. Brrrr. Geniet nog maar lekker van je laatste loodjes en sterkte bij het afscheid.

Knuffelxxx
  5. Lammie:
    27 februari 2015
    Hoi Anita,
    Geniet er nog even van en de groeten aan de mannen Thijs en Rene !!