Laatste werkdag en logees

23 februari 2015 - Bakau, Gambia

Vanmorgen voor de laatste keer officieel aan het werk geweest, hoewel, officieel? Heb de brief die ik moest schrijven nog steeds bij me, nooit meer naar gevraagd! Vandaag op het consultatiebureau gezeten, sommige kleintjes hadden nog nooit een blanke gezien, nou dat werd brullen!!, sommigen stonden stijf van angst! Heb nog geen afscheid genomen want ik ga zeker nog een keer heen met Rene en Thijs en wie weet als ik zin heb nog een ochtend werken, denk het niet want ik krijg vandaag wel een beetje vakantiegevoel. Klinkt voor jullie misschien raar maar het stond toch in het teken van werk. Ik heb hier al een naam van de vrouw die altijd zo vroeg naar bed gaat, en ze hebben gelijk! Soms lig ik er om 21.00 uur al in! Is ook wel erg vroeg. Vanavond naar het vliegveld om Rene en Thijs op te halen, we gaan met Rene zijn "eigen" auto, kan hij direct terugrijden. Abdou is ook blij dat zijn brother komt, is hij klaar met babysitten! Heb hem maar een draai om de oren gegeven.

1. Harjet Heres:
    Geniet er van!
    Het is je van harte gegund.
    xxx Henk en Harjet
  2. Jopie Mertens Martens:
    23 februari 2015
    Het was niets voor mij !met al die kruipende en vliegende beestjes buiten de vogels dan ,hier is het voorjaars vakantie tweede deel maar die hebben een beetje wisselvallig weer nu onweert het en straks scheen de zon en een prachtige regenboog .
    Giel is met Madelene naar Hornbach alles halen voor de dames toiletten in het restaurant ,de heren zijn al klaar op het plafond na en nieuwe deuren is mooi geworden doeiiiii Anita veel plezier nog
  3. Hans:
    23 februari 2015
    Nou nog veel plezier met elkaar en we zien elkaar weer op de camping. Gr. Anneke en Hans.
  4. Rien Stegman:
    23 februari 2015
    Lekker genieten, Anita! Veel plezier!
  5. Els kok:
    23 februari 2015
    Raar gevoel zeker laatste werkdag! Maar nog lekker verder genieten met Renee veel plezier!x
  6. Jolanda:
    Geniet van de vakantie. Je hebt het verdiend. Groetjes Jolanda
  7. Anja:
    23 februari 2015
    respect voor alles wat je daar gedaan hebt!! Genieten nog even van het prachtige land samen!!
  8. Jack van den Berg:
    24 februari 2015
    Anita, ik heb je al vaker mijn respect betuigd; bij deze nog een keer! Doe die aap van je de groet'n. En tot binnenkort maar weer in het Zwolsche. Maar eerst nog ff lekker genieten.
  9. Alita:
    24 februari 2015
    Was erg leuk om je verhalen te lezen.
    Nog heel veel plezier met Rene en Thijs! Het dak ging eraf las ik een paar weken terug, dus enjoy haha.
  10. Hennie:
    24 februari 2015
    Geniet van je vakantie, je hebt het verdient. Ik heb genoten van je prachtige verhalen en kijk er naar uit om je weer te zien. xxx Hennie
  11. Onno bruinsma:
    25 februari 2015
    Dank voor al je verhalen.
    Nog een fijne vakantie en tot later in het koude Nederland.
    Groet, Onno