Calamity Jane of cowgirl in the sand??.

21 februari 2015 - Bakau, Gambia

Vandaag en gisteren rustige dag. Geen werk. Heb gisteren een snipperdag genomen die ik maandag weer terug werk. Je bent vrijwilliger of je bent het niet! Gisteren was het hier een slechte dag, af en toe zon en heel veel wind en 28 graden. Toen ik vanochtend beelden zag van Nederland dacht ik, ach het valt wel mee! Vandaag strandwandeling gemaakt en opeens hoorde ik ver echter mij: taxi??? Wat een gekkigheid taxi op het strand, maar er kwam een man op paard voorbij in draf en die vroeg of ik achterop wou springen en dan bracht hij mij weg. Ohhh zag het al helemaal voor me! Neem een aanloop en spring bij hem achterop het paard en gaan in volle galop verder, haren wapperen in de wind! Het was een mooie gedachte..... Toch maar niet gedaan, de geest is nog jong maar het lichaam vertelt me wat anders. Nu lekker rustig avondje voor de boeg, tenminste dat is de planning maar hier in Afirka weet je het nooit!

1. Jopie Mertens Martens:
    21 februari 2015
    Leuk Anita maar op dat paard is meer voor je dochter geloof ik groetjes Giel en Jopie
  2. Gerlien hoogland:
    21 februari 2015
    hoi Anita , zo leuk om je verhalen te lezen. je verveelt je nog steeds niet daarginds zo te lezen. wel fijn dat je niet bij die man achterop dat paard bent gesprongen hoor. wacht jij nog maar 2 daagjes en dan spring je maar bij je eigen prins op zijn rug. wat zul je blij zijn als ze ( ook de zoon ) gearriveerd zijn.
    geniet nog van je laatste weekje dan doen wij dat hier in nederland met jou. bedankt dat je ons mee laat delen.
    tot gauw!
  3. Rien Stegman:
    22 februari 2015
    Voor mij Cowgirl in the Sand. Vanochtend meteen Neil Young and the Crazy Horse Band opgezet en jou op het strand zien lopen.
  4. Lammie:
    22 februari 2015
    Was het nog een beetje een knapperd?? Kan natuurlijk niet tippen aan René, ha, ha. Maar ja, spring maar achterop en waar kom je dan uiteindelijk terecht??