Afscheid en zand!

28 februari 2015 - Bakau, Gambia

Donderdag afscheid genomen in het ziekenhuis met pijn in mijn hart. Het werken was mooi, zwaar, eenzaam en verrassend. Op de valreep, toen Rene, Thijs en ik binnen waren nog eventjes een bevalling meegemaakt, en dat was mijn laatste poppie. Daarna door naar Paradise beach waar we een nachtje zijn gebleven. Zo mooi om de zon te zien zakken in de zee en daarna te dineren met de voeten in het zand. Krijg je de kaart en dan bestel je iets, maar, nee, dat is er niet, dan maar iets anders maar raad eens?? Inderdaad! Toch hebben we lekker gegeten en een heerlijke avond gehad. De volgende dag in Rene z'n open auto offroad  verder gereden. Als je voorin zit heb je weinig last en ook in het regenseizoen valt het mee maar nu in het droge seizoen is het allemaal zand en stof! Nu, de meesten van jullie kennen Rene en weten dat offroad  rijden, op de motor of in de auto echt zijn ding is! We hebben het geweten! Duurt nog wel even voordat ik weer schoon ben! Als er water is, is de druk minimaal en als je warm water hebt heb je geluk!

De tijd gaat nu wel heel erg snel omdat we nu ook dingen ondernemen en natuurlijk omdat ik niet meer alleen ben!

Moraal van dit verhaal: 4 weken is veel te kort! Moet maar snel weer iets regelen dat ik langer deze kant op kan, genoeg te doen hier!

1. Anouk:
    28 februari 2015
    Jaaa je komt bijna weer thuis, heb je gemist!!!!! :)
  2. Jopie Mertens Martens:
    28 februari 2015
    Blij als ik je weer zie op de camping !nog veel plezier.adiee en tot ziens Jopie
  3. Harjet Heres:
    28 februari 2015
    Geniet nog even van de laatste zonnige dagen. Vandaag een dagje tuinwerk gedaan en gaan zo aan de erwtensoep.
  4. Lammie:
    1 maart 2015
    En dan zit het er al weer op. Wat is het snel gegaan en wat zal je met veel indrukken thuis komen. Wordt vast weer wennen hier.
  5. Rien Stegman:
    1 maart 2015
    Wellicht ben je alweer thuis, Anita? In dat geval, welkom thuis! Ben je nog onderweg of sta je op het punt te vertrekken, dan goede reis en behouden aankomst.