Lazy sunday

8 februari 2015 - Bakau, Gambia

Tja,wat moet ik vertellen, het is weekend en dat is erg relaxed. Zelfs zo relaxed dat ik op zaterdagavond om 21.00 uur naar bed ga en dan tot vanochtend 08.30 heb geslapen! Is toch niet normaal! Terwijl iedereen hier uitgaat en feest lig ik in bed. Lijk wel een non! Komen vast andere tijden hahaha als Rene hier is. Straks Maar eens naar het strand. Heb net paracetamol gekocht want ze weten in het hotel dat ik in het ziekenhuis werk, kleinschalig hotel. Nu krijg ik als ik thuis ben Gambianen op mijn terrasje voor een consult. Zere tenen, hoofdpijn, vermoeidheidsklachten, ik schrijf ze allemaal paracetamol voor, kan geen kwaad en helpt ook nog! Moest dus snel even wat gaan kopen want ben al door mijn eigen voorraad heen. Kom ik in de winkel komt er een Engelse met een dik oor en een ontstoken vinger aan, wat ze moet doen, tja, toch maar even naar een echte dokter, daar helpt paracetamol niet tegen. En Harjet, toiletten zijn soms nog erger! Gisteren achter een muurtje en ik zocht naar de toiletpot maar die was er niet, wel een gootje en een emmer water, maar als je moet dan moet je hè! Morgen weer een nieuw verhaaltje, valt vast veel te beleven, heb er zin in!

1. Rene:
    8 februari 2015
    Als ik kom, gaat het dak eraf in Gambia!
  2. Hennie:
    8 februari 2015
    Wat een fantastische week heb je achter de rug kanjer. Geniet maar lekker van je lazy sunday kanjer!
  3. Harjet Heres:
    8 februari 2015
    Ooohh.... die voetjes! Wat een uitzicht. Je hebt er vast van genoten. En al dat zwart werken in de branche. Ze ruiken het gewoon.
    je hond en kat al weer gezien? Of heb je nog geen dierenvoeding gekocht?
    Werk ze morgen!
    Knuffel van ons.
    Henk en Harjet
  4. Hans:
    8 februari 2015
    Werkvakantie ?????????????????, maar geniet er ook van.

Groetjes uit een koud Nederland.
  5. Ingrid:
    9 februari 2015
    Hoi dokter Anita.
    Het is superleuk om je verhalen te lezen.
    Als je zo doorgaat laten ze je straks niet meer gaan. Dan draagt de hele bevolking je op handen. Blanke medicijnvrouw.
    XXX