Ik doe iets niet goed!

8 februari 2016 - Bakau, Gambia

vanmorgen liep de wekker vroeg af. Mijn slapie was nog in diepe rust, nu niet direct schrikken, maar ik heb weer een hond en toen ik gisteren naar bed ging liep hij mee naar binnen, ach, waarom niet, heb hem wel verteld dat het andere bed voor hem was ( ik heb twee tweepersoonsbedden) en daar nam hij genoegen mee. Vannacht met de deur open geslapen zodat hij wegkon wanneer hij mijn gesnurk zat was, maar hij was er vanochtend nog. Na het ontbijt op de fiets naar het werk. Kinderen kwamen net binnen dus ik dacht: vandaag dagje school. Eerst natuurlijk koffiedrinken met Diny en Jan en toen naar de jongste kinderen gegaan. Achhhhhhhhhh zo lief en nog zo jong!  Ze proberen de kinderen zo jong mogelijk Engels te leren, dat gaat door  middel van herhaling. 30 keer het symbool flower aantikken en nazeggen, na de eenendertigste keer zegt juf niets en........ Zeggen ze tree! Tja, het kan natuurlijk ook zijn dat juf iets beter moet leren tekenen. Maar dat is nog niet het ergste! Ben ik daar een verhaal aan het voorlezen, vallen er kindjes in slaap! Hoe saai kun je zijn! Verder is het een geweldig project van de Hollanders Diny en Jan, elke dag komen er wel Nederlanders even koffiedrinken, die heeft ze altijd klaar, het voelt echt als een warm bad en dat gaat allemaal op zij Gronings! Na werk op de fiets naar huis en werd ik aangehouden op de kruising, stoppen want de president kwam langs, nou, dan weet je het, dat kan wel even duren eerst tig auto's met gillende siresens, dan militaire voertuigen met mannen Boven op de auto met naar ik vorig jaar vernomen hetb echte geweren! En dan komt de president voorbij. Tja, hoeveel indruk wil je maken. Zal proberen zo snel mogelijk het filmpje van mijn oplettende peuter er op te zetten. Tot snel!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lammie:
    8 februari 2016
    Wat heerlijk om je verhalen weer te lezen. Het lijkt allemaal zo eenvoudig, maar je moet het maar even doen!! Ik vind het geweldig.