Anitaingambia/kenia

20 mei 2017 - Bakau, Gambia

hier ben ik weer! Het bloed kruipt waar het niet gaan kan........Afrika......in korte tijd kan er veel veranderen in een mensenleven. Ander huis, andere baan, allemaal geweldig en mooi maaaaarrrr.....Afrika laat me niet los, dus op naar Afrika! Nederlandse baan opgezegd en ga ik me verdienstelijk maken in Kenia, sawa sawa beach house. We gaan voor een half jaar die kant op. Tuurlijk, tuurlijk!!! Ik heb er lang over nagedacht, heb mij dochters, ouders, heb er slapeloze nachten en buikpijn van gehad maar ik ga voor onze toekomst en geluk. Gaan de film "Out of Africa" naspelen alleen met een happy end!!! Moet nu nog veel geregeld worden maar dat gaat goed komen! Ik meld me als ik in het Afrikaanse Kenia ben!

1. Pa en ma Akkerman:
    Jij hebt er slapeloze nachten van "gehad". Wij "hebben" ze nog,
    Het is jouw keus. Succes en wees voorzichtig.
  2. René Molenberg:
    21 mei 2017
    Mooi dat we dit samen oppakken, heb er heel veel zin. Ons nieuwe avontuur in vooruitzicht.
  3. Anouk:
    Toppers!
  4. Jolanda:
    Veel geluk samen
  5. Maddy mertens:
    21 mei 2017
    wauw! wat een avontuur, veel succes en leuk om jullie te volgen.
  6. Raymond Vollmer:
    22 mei 2017
    Stoer hoor!!! Veel succes....misschien wat voor verhuur aan Zwollenaren....
  7. Gerritje😉:
    22 mei 2017
    Voor jullie 2-tjes heel veel geluk en succes met dit Afrikaans avontuur.
  8. Ingrid:
    22 mei 2017
    Ik wens jullie heel veel geluk en ben weer benieuwd naar alle verhalen.
    Pas goed op jezelf.
  9. Suzan Groothus:
    26 mei 2017
    Goed zo volg je hart! Heel veel geluk en plezier gewenst!
  10. Tino:
    27 mei 2017
    Veel geluk en voorspoed en geniet ervan zal ik maar zeggen.
  11. Anita:
    29 mei 2017
    Heel goed Sjon! Fijn dat jullie samen gaan. Een hele fijne tijd gewenst in Gambia! Ik ga jullie volgen! XX
  12. Jannette:
    30 mei 2017
    Veel geluk in het verre Gambia, ik ben benieuwd naar jullie verhalen
  13. Evert:
    26 juni 2017
    ik ga jullie missen maar als het goed is spreek ik jullie voor tijd nog voor jullie weg gaan