De plannen zijn gewijzigd

17 juni 2017 - Bakau, Gambia

Het vertrek naar Kenia gaat eerder plaatsvinden. De bedoeling was september, toen augustus maar het wordt nu half juli. De eerste groep is compleet en die trip gaat naar Oeganda, dus eerst maar op naar dat land! Het is een trip met 7 motorrijders, we hebben al kennis gemaakt en dat gaat een mooie reis worden! René is druk bezig met de voorbereiding, heeft alle tracks al in het systeem, weet de routes en hotels dus we kunnen er zo naartoe rijden als vanouds! Ik ga mee op die trip, het is niet echt mogelijk om achter op de motor te zitten dus ik rijd in de auto, ook wel leuk toch? Lekker rondtoeren in een 4x4, echt op safari! Voor mij is dit dus een vakantie, eind is dan Sawa Sawa waar ik dan dus verblijf en aan het werk ga. Alles verder zo goed als geregeld, toch nog wat extra prikjes gehaald, rabies had ik nog niet en aangezien je nooit weet of er een verdwaald hondje komt aanlopen leek me dat wel verstandig. Maandag eerst nog even een dochter op het vliegtuig zetten, Anouk gaat drie maanden werken in Turkije. Mooi dat er tegenwoordig zoveel mogelijkheden zijn om contact te houden, dat maakt de wereld tot een klein bolletje maar een mooi bolletje waar nog veel valt te zien en te ontdekken.

1. Rien Stegman:
    17 juni 2017
    Wij wensen je heel veel succes en plezier! Houd het heel! En kom maar langs wanneer jullie kunnen en willen. ¡Besos!
  2. Elsa van der Ploeg:
    18 juni 2017
    Ha Anita, Wij (gijs en ik, buren van de camping) wensen jullie veel plezier op deze hele mooie reis! Veel groetjes!
  3. Lammie Ubels-Breeuwsma:
    20 juni 2017
    He Anita en Rene. Wauw, dat is al snel. Gaat vast weer super worden. Gr. Lammie
  4. René Molenberg:
    10 juli 2017
    Mooi dit samen met jou te ondernemen, geeft een extra dementie aan onze relatie, hou van je!