Het zit er weer op

20 februari 2016 - Bakau, Gambia

Koffer gepakt, sleutel ingeleverd, niet gedouched, er was geen water, kortom klaar om lekker fris te vertrekken. Duurt nog wel even want ga  vanavond om half negen naar het vliegveld. Vandaag dus een lummeldagje. Afscheid nemen van iedereen, mijn bestellingen ophalen, kom weer met vogelhuisjes en gehaakte petjes thuis! Zet ik maar weer bij de voorraad neer thuis. Mijn hond duidelijk gemaakt dat hij ook de sleutel van zijn hotel moest inleveren, neem aan dat de volgende bewoners geen hond in huis willen hebben, maar daar komt hij wel achter. Verder is het hier koud vandaag, geen zon en wind, ongeveer 30 graden maar ik heb kippenvel! Je went snel aan hoge temperaturen! Rene mag wel een kruik meenemen morgenvroeg! Kijk nog even goed om mij heen want wat ik nu zo normaal vind is morgen weer een prachtige herinnering. Weet in ieder geval zeker dat ik terug ga, zelfde werk en zelfde plek. Nog genoeg te doen! Vond het geweldig om jullie reacties te lezen! Keek er elke dag naar uit! Tot snel!,,