update

14 februari 2015 - Bakau, Gambia

Vandaag lekker vrij. Gisteren weer een dag gewerkt. Soms moeilijk, het was 13 februari en ik deed de zwangeren controle maar er werd mij op het hart  gedrukt dat als vrouwen te vroeg kwamen ik ze terug moest sturen. Op vrijdag komen de vrouwen van de verst weg gelegen dorpen. Ga,zitten, ik kijk op de kaart en ze moeten de 20e komen. Dus...... Terug naar huis. Wie weet hoe ver die vrouwen moeten lopen! Ik vind dat moeilijk! Kleine moeite om ze even te wegen en bloeddruk te meten, maar nee...... Tot volgende week! Vandaag dus vrij. Strandwandeling gemaakt en heeeeeeerlijk gefacetimed met Rene! Moet zeggen dat ik hem wel heel erg mis! Nu is het hier zo dat veel met me willen trouwen en dat ik een prachtige vrouw ben! Als je hier te lang bent ga je er bijna in geloven en word je een verwaand nest! Gisteravond met een man in een rolstoel,die ik al 3 jaar ken, gegeten. Hij kwam langs het restaurant rijden en werd door gasten gewoon afgeserveerd! Toen kreeg ik een waas voor mijn ogen en toen hij langs mijn tafeltje kwam heb ik gevraagd of hij wat wou drinken en samen met mij wou eten. Heb het restaurant verbouwd zodat hij er langs kon met zijn rolstoel en we hebben saampjes gezellig gegeten, zijn ze nu helemaal gek geworden! Ik ben echt geen moeder Theresa maar je moet wel respect houden voor je medemens! Hebben mijn ouders mij geleerd en dat zit er goed ingebakken! Nu lekker bruinbakken, is ook leuk!

1. Wilma:
    14 februari 2015
    Good for you. Respect verdient iedereen!
  2. Suzan Groothus:
    Heel lief van je!!!
  3. Harjet Heres:
    14 februari 2015
    RESPECT !!!! GOED GEHANDELD. Je hebt nu geen muts gekocht?
  4. Lammie:
    14 februari 2015
    Die opvoeding toch nog ergens goed voor geweest, ha,ha.
    Maar eh, passen je schoenen nog wel!?!?!
  5. Rien Stegman:
    14 februari 2015
    Tsja, Anita, regels zijn regels. Ook een hospitaal heeft zijn 'skills and drills'. Goed gehandeld met die man in een rolstoel. Even een bericht uit Hoorn. De grote judoka (2x Olympisch kampioen, 2x wereldkampioen en 7x Europees kampioen) Wim Ruska is overleden. Hij woonde bij mij in de stad. Voor mij een groot voorbeeld als judoka. Weet niet of je nog vrij hebt dit weekend, maar hoe dan ook, fijne weekend!
  6. Alita:
    18 februari 2015
    Super daad van je Anita. Heb daar veel respect voor!!!