Time flies when you're having fun!

11 februari 2016 - Bakau, Gambia

dat is waar! Iedere ochtend denk ik, lekker nog een hele dag te gaan (behalve in het weekend) en voor ik het weet is de dag al weer voorbij! Wat ik allemaal doe is me een raadsel, niet zoveel, maar toch. Na het werk moet ik boodschappen doen, wat zich hier beperkt tot een fles water kopen, maar goed. Ik moet de was doen, ouderwets op de hand. Denk dat de tijd zo snel gaat omdat ik alles zo langzaam doe, je kunt hier ook niets anders! Ik loop zelfs al zo traag als een rastaman! Veeeeeel te warm! Zelfs zo warm dat toen ik gisteren aan het facetimen was met Rene de iPad mij vertelde dat hij het te warm had en ermee stopte! Verder gaat het prima! Er ontstaat al een ritueel. Iedere ochtend eerst een dikke smok van Jan (het bent Gruningers), kopje koffie drinken met Diny en dan naar mijn klasje en dan wil ieder kind een handje en een knuffel dus voor 9 uur zit ik al onder de snottebellen. Dat betekent dus weer een handwasje, ik verveel me dus totaal niet!

1. Marieke:
    11 februari 2016
    Wat klinkt dat ontzettend gezellig!
    Geniet nog maar even van de warmte, hier is het minder warm
  2. Jopie Mertens Martens:
    11 februari 2016
    Leuk Anita dat je zo geniet hier is het heel nat en buiig ,hoewel vandaag wat meer zon .
    groetjes Giel en Jopie.
  3. Jolanda:
    12 februari 2016
    Hoi
    super dat het zo goed gaat. Geniet ervan.

Groetjes jolanda