Het begin

18 januari 2015 - Bakau, Gambia

Over twee weken vertrek ik naar Gambia.......alleen. Al vanaf mij jonge jaren roep ik: ik ga werken in een ziekenhuis in Afrika, maar zoals dat gaat in het leven komt er van alles op je pad wat de reis niet mogelijk maakt, dat was geen probleem. Het bleef altijd in mijn hoofd rondspoken en nu, nu is het zover! Ik ga mijn droom waarmaken! Werken in een Health Care Center , vooral gebaseerd op consultatiebureau en bevallingen maar ook voor de verdere voorkomende zaken. Ik ben druk bezig met de laatste dingen te regelen. Onderdak en werkplek zijn al gerealiseerd. Heb er zin in! Natuurlijk is het ook spannend, ik ben alleen en zal de nodige dingen gaan meemaken, leuke en minder leuke dingen maar je leeft maar één keer en moet proberen je droom waar te maken.

1. Jorian:
    18 januari 2015
    Wordt vast een geweldige en een bijzondere ervaring! Ben erg benieuwd naar je reisverhalen
  2. Maddy mertens:
    18 januari 2015
    Wat gaat de tijd weer snel, zo zijn de plannen gemaakt, en zo ga je ze realiseren!
    Wij wensen je veel succes en plezier!
    Ik weet nu al dat we gaan genieten van je verhalen, en zullen ze zeker nog eens uitgebreid analyseren onder een goed glas wijn bij ons op het terras!
  3. Stephan:
    18 januari 2015
    "...want tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren....", schreef Elsschot, weliswaar in een andere context, maar toch. Dus Anita, wat goed dat je die bezwaren nu beslecht en je droom verwezenlijkt! Dat zouden er meer moeten doen. Ben erg benieuwd naar je ervaringen en je reisverslag.
  4. Anouk:
    18 januari 2015
    Ik ben trots op jou mam!
  5. Harjet Heres:
    18 januari 2015
    Tijd gaat snel. Stoer wijvie. Je slaat je er vast goed door heen. De mensen daar houden van je. Kom binnenkort nog even de gutsen brengen voor de meubelmaker.
  6. Lammie:
    Ik ben ook trots op je.
  7. Pa en ma Akkerman:
    19 januari 2015
    Als vader ben ik ook trots op jou Anita, maar ik zal niet ontkennen dat ik (zo werkt dat als vader, denk ik) me ook wel zorgen maak. Ik zal blij zijn als je weer thuis bent Anita.
  8. Wilma:
    20 januari 2015
    Super, het is zover! Heel veel plezier meis. Ik ga je verhalen met veel plezier lezen. Topper.
  9. Rien Stegman:
    28 januari 2015
    Heel veel succes, daar! Goed dat je je hart volgt! Ik blijf jou volgen. Met commandogroet, Rien
  10. Pa en ma Akkerman:
    2 februari 2015
    Lieve dochter,
    Veel succes bij de reis van je dromen. Wees voorzichtig.