Ik ben er

3 februari 2015 - Bakau, Gambia

Na een lange vlucht van 7 uur, we moesten tanken in Portugal omdat er in Banjul geen brandstof was voor de terugvlucht, geland in Gambia. Abdou stond zoals afgesproken op mij te wachten. Niet met de open auto maar een dichte omdat het al 00.15 uur was en 22 graden, dat was te koud voor mij,nou ja zeg! Op naar het hotel wat ik bij daglicht goed kon bekijken vanochtend en wat prima is. Ik heb een groot appartement met een terras en twee tweepersoonsbedden, ik kan mezelf dus niet voor de voeten lopen! Vandaag wat boodschappen gedaan en heerlijk aan het strand gelegen. Morgenvroeg met Abdou naar het ziekenhuis en dan gaat het echt beginnen, daar ben ik tenslotte voor gekomen. Heb er zin in!!

1. Rien Stegman:
    3 februari 2015
    Ha Anita, 22 graden is inderdaad te koud! Even lekker acclimatiseren en dan aan het werk. Heel leuk om je te volgen, zo. Ik heb ook nieuws. De Koninklijk Landmacht heeft ons boek opgenomen in hun literatuur-canon, zeg maar het 'verplichte' boekenplankje voor landmacht-officieren en onderofficieren. Verder een recensie in Elsevier, bekroond met 4 sterren! Leuk succes, niet? Wel, hoop op goede berichten van jou uit Gambia. Veel plezier en succes!
  2. Anja:
    3 februari 2015
    Ahh, veilig aangekomen!! 22 graden is ook koud hoor! Zet em op daar!
  3. Lolita:
    3 februari 2015
    Fijn om te horen...wist het natuurlijk al van ma.
    Geniet ervan ...we blijven je volgen.

xx
  4. Harjet Heres:
    3 februari 2015
    Fijn zo. Nog even bijkomen en dan aan de arbeid! Heel veel succes en hopelijk kun je de cultuurshock een beetje verwerken.xx Harjet
  5. Jack van den Berg:
    Hey Anita,
    Ik blijf het een ongelooflijk en dapper avontuur vinden. Wel ff een buisje aan tegen de bittere kou ;-) Succes en we vernemen weer van je.
    Groet'n Jack
  6. Hans:
    3 februari 2015
    Nou Anita nu gaat het beginnen, veel succes gewenst namens ons.
  7. Stephan:
    Dag zuster Clivia,
    Ik krijg ineens van die "flying doctors" beelden op mijn netvlies. Fijn dat je goed bent aangekomen. Onze Max vliegt vrijdag naar zuid Afrika en het gaat inmiddels goed met hem. Ik lees graag je volgende verhaaltje over je eerste ervaringen daar. Succes!
    Stephan
  8. Frank:
    4 februari 2015
    Diep respect voor wat je doet! Heel veel succes daar en doe kalm an :)
  9. Marja Prins:
    4 februari 2015
    Fijn te horen dat je er bent....
    Heel veel succes...

liefs je zusje...xx
  10. Joke bouwmeester:
    4 februari 2015
    Fijn dat de reis goed verlopen is. Nogmaals veel succes en ook natuurlijk veel plezier!
  11. Alita:
    Hee Anita,

Fijn dat de vlucht er naartoe goed is verlopen.
    22 graden .... jee, doe mij dat hier ff haha.

s6 daar en ik blijf je uiteraard hier volgend :-).

Groetjessss
  12. Gerlien hoogland:
    4 februari 2015
    hoi anita, fijn dat je goed bent aangekomen.haha 22 graden te koud...nou meid ik wou dat het hier 22 graden was.
    geniet ervan.
    groetjes
  13. Lammie:
    4 februari 2015
    Nou ja zeg, 22 graden en te koud. Het is hier 0 graden. Hij maakt een watje van je.
    Ben heel benieuwd hoe je eerste ziekenhuis ervaring daar wordt. Super dat je dit doet.
    Gr.
  14. Lammie:
    Hallo Anita,
    Hoe was de eerste werkdag ??
    Groeten L&B.
  15. Lammie:
    4 februari 2015
    Hoe was de eerste werkdag !!
  16. Ingrid:
    februari 2015

Hoi Anita
    Fijn dat je goed bent aangekomen. Je zit helemaal te stralen op de foto's .Ik denk je 4 weken zo voorbij zijn. Het is in ieder geval een vrolijk en kleurrijk begin als ik de foto's zo bekijk.
    Blijf genieten en ik verheug me alweer op de volgende verhalen en foto"s.

Dikke knuffelxxx